czwartek, 2 kwietnia 2015

Prolog

Nigdy tak naprawdę nie rozmawiali. 
Wydaję się, że są z dwóch różnych światów
Ona nieśmiała, zamknięta w sobie i samotna. On tajemniczy, pewny  siebie, mający duże grono znajomych. 
Jeden portal społecznościowy, jeden wpis, jedna odpowiedź, 
a co za tym idzie nawiązanie znajomości przez osoby, 
które już się znają, ale nie są tego świadome. 
Co się stanie gdy odnajdą wspólne pasje i tematy? 
Co będzie gdy zaczną spędzać każdą chwilę na pisanie ze sobą, 
zaufają sobie, a nawet zaczną coś do siebie czuć? 
Co się stanie gdy się spotkają?
 Urwą kontakt czy raczej będą dalej kontynuować znajomość? 
Czy w realnym życiu będą próbowali sobie nawzajem pomóc czy zerwą znajomość? 
Czy uczucie pójdzie w niepamięć czy może się rozwinie? 
Wszystko zależy tylko od Alex i Justina.

 Cześć :) 
Witam Was na moim pierwszym blogu z fanfiction o Alex i Justinie. 
Zawsze chciałam coś pisać i w końcu się zebrałam. 
Bardzo Was proszę, żebyście pisali swoje uwagi. 
Miło mi będie jeśli będziecie pisać komentarze, bo wtedy wiem, 
że ktoś to czyta i w dodatku to strasznie motywuje. 
Zajrzyjcie do zakładki "Bohaterowie" po lewej stronie 
aby lepiej zapoznać się z postaciami. 

Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach napiszcie w komentarzu Wasze usery.

Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie na Twitterze - @Kidrauhl_loove_ 

Mam nadzieję, że to początek naszej wspólnej przygody z #Alstin 💕

16 komentarzy:

  1. nie powiem zapowiada się ciekawie, czekam na 1 rozdział :*
    @hipstaxx_

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze się zapowiada! czekam z niecierpliwością na 1 rozdział :)
    @luuvmyjustiin

    OdpowiedzUsuń
  3. świenie! aww mam nadzieję, że szybko dodasz następny xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu zapowiada sie ciekawie, juz chce 1 rozdzial kochanie ���� / adoresvillegas

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się ze czytałam kiedyś opowiadanie z podobną fabułą ale idk ;)Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział kochana
    I oczywiście informuj mnie o nowych rozdział x
    @JB_ANGEL0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest tylko i wyłącznie mój. Może spotkałaś się z czymś podobnym, ale inspiracji nie czerpałam z żadnego źródła i mam nadzieję, ze w kolejnych rozdziałach to zauważysz x

      Usuń
  6. zapowiada się bardzo ciekawie czekam na pierwszy rozdział!
    informuj mnie o rozdziałach >>> @/jbismyhero_94

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam nadzieję, że dodasz go szybko, bo jestem bardzo nardzo zaciekawiona ;)

      Usuń
    2. Rozdział pojawi się jutro :)

      Usuń
  7. zapowiada sie ciekawie,czekam na nexta;>>

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prolog i twoje fanfiction zapowiada sie ciekawie:) czekam na pierwszy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę czytać! Czekam na next ❤ @kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowada się świetnie @Little1Lies

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam opowiadania o internetowych znajomościach, przez co na pewno będę czytać kolejne rozdziały. Nie mogę się doczekać historii Justina i Alex! :D
    my-own-medieval-girl.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prolog bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń